Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Soudím, že autor je bývalý kuřák jako já, ale je na kouření daleko alergičtější než já, řekl bych že u něj to hraničí s paranoiou.

7 5
možnosti
Foto

Já se přiznám, že článek jsem nečetl, ale jedna věc je jistá. Polepšený kuřák je nejhorší a já s  k němu, v odmítání toho smradu, blížím.

A proč vlastně máme v autech povinně katalyzátory?

1 1
možnosti
Foto

Zakázat, kromě kuřáckých klubů a asi i nočních barů a podobných zařízení. V bordelech bych kouření povolil.

2 1
možnosti
BM

V těch bordelech to bývá, řekl bych, poněkud zdravější.

2 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2124x
Sladce nesladký andělský ďábel. Obyvatel Ocelového města a majitel ponorky s křídly. Politika a sex. Tedy asi jenom politika:)