Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Tak než ten článek bude odstraněn: R^

0 0
možnosti
JS

Vynikající rasistický článek s obrovskou karmou. Ten pan Veselý umí. ;-D;-D

0 1
možnosti
TV

Nebojte, už ho nějaký práskač jako Vy nahlásil;)

0 0
možnosti
VC

"60% má hygienické návyky dvoutýdenního štěněte. " Příliš optimistické...

3 0
možnosti
DK

Ja jsem to rikal celou dobu, ze to tak dopadne...A pamatujte na ma slova, ze toto neni koec ani v nejmensim. Prijdou kvoty a kazda vetsi firma bude muset mit povinne urcite procento Romu a pokud je mit nebude, bude platit penale, jehoz vytezek pujde na Romy. Takze firmy si budou Romy hyckat, aby mely splnene kvoty a nemely problemy s urady. A takovej zamestnanec pak bude kazdou chvili vyskakovat s tim, ze kdyz nebude po jeho, firmu opusti. Zatim to mozna zni jako sci-fi, ale za par let to bude realita.

4 0
možnosti
TT

Jo, ta cesta té tzv. antidiskriminace nikam jinam vést nemůže.

1 0
možnosti
DV

D27a22v47i88d 31V97l83k

9. 3. 2015 13:30

No pane Veselý karma bude asi dost vysoká a čtenost taky, ale na mne už je dost hnusně rasistické. Tak se nezlobte, ale za mne Rv. Možná by jste měl taky napsat Váš recept na romskou integraci, docela by mne to zajímalo. Přeji hezký den.

P.S Bušit do těch nejubožejších není žádné umění.

1 2
možnosti
TV

Hnusně rasistické? Povídejte, přehánějte.

4 0
možnosti
Foto

Rok od roku jsme na tom hůř, ať vyhraje volby ten, nebo ten. R^

2 0
možnosti
JK

Jaká je vlastně úřední definice Roma? Proč by mi neprošlo, kdybych se prohlásil za Roma se sociální fóbií (proto nehulákám na úřadech - Chci to mít rychle z krku) a sníženou tvorbou melaninu (Proto jsem bílej)?

0 0
možnosti
JK

Jaká je vlastně úřední definice Roma? Proč by mi neprošlo, kdybych se prohlásil za Roma se sociální fóbií (proto nehulákám na úřadech - Chci to mít rychle z krku) a sníženou tvorbou melaninu (Proto jsem bílej)?

2 0
možnosti
VC

Jsou vaši rodiče nejbližší pokrevní příbuzní? Pokud ne, nemáte šanci. :-P

2 0
možnosti

Vztek je špatný rádce. Prosím přečtěte si to po sobě a opravte I,Y.

Jinak samozřejmě máte pravdu a je dobré to připomínat. Jen je dobré k tomu dodat, že za tohle cikáni nemohou. Za to můžeme my. My neustále volíme politiky, kteří to dotáhli až sem.

Já osobně jsem je sice nevolil, ale patřím do skupiny lidí, kteří na to doplácí. Každých voleb se účastním a volím stranu, která není v parlamentu. Teď jsem se dokonce stal členem jedné z nich. Koho volíte, takovým jste člověkem. A jestli volíte zloděje a haj..y, jste to i vy. Samostatnou skupinou jsou lidé, kteří k volbám nechodí, ač mohou. Takové považuji za naprosté tupce.

4 0
možnosti
TV

Snad všechno opraveno. Omlouvám se, občas mi to uteče.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2124x
Sladce nesladký andělský ďábel. Obyvatel Ocelového města a majitel ponorky s křídly. Politika a sex. Tedy asi jenom politika:)